NIEUWS

26 juni -- Mooie prestaties in Hamburg

27-06-2016 10:22
Een steeds groter wordende en als maar uitbreidend aantal deelnemers is de mooie halve marathon van Hamburg. Steeds meer atleten en hun familie maken van de gelegenheid gebruik om een mooi weekend in een hele mooie en gezellige stad Hamburg te maken.  De wedstrijdroute loopt voor een groot...

1ste Lustrum Atleet van het jaar bij RRZeist!

23-06-2016 12:53
1e Lustrum verkiezing Road Runner van het jaar Charlotte van Zijl Road Runner 2016 (Het hele verhaal achter de verziezing van dit jaar vind je op de pagina interessante en leuke zaken.) Zeist - De hardloopgroep Road Runners Zeist heeft tijdens de druk bezochte seizoensafsluiting op woensdag 23 juni...

Singelloop Woerden 13 juni 2016

14-06-2016 16:40
Hieronder vind je de mooie resultaten van de Singelloop in Woerden, die daar afgelopen zaterdag plaats vond. Bijzonder was dat Ann weer eens sinds een lange tijd gelden een wedstrijdje liep, maar dat Charlotte met een lichte blessure uitgestapt is. Wij hopen op een voorspoedig herstel voor haar en...

Halve Marathon van Zwolle

12-06-2016 10:57
Jacqueline Leenards heeft gisteravond de voor veel bij  PGGM-ers bekende Halve Marathon van Zwolle gelopen! Zij is op weg naar New York en gelet het resultaat van gisteravond op de goede weg. Wij hebben gelukkig nog een poosje maar een eind resultaat op die Halve met benauwd weer van 2U10...

Slagtermarathon 4 juni 2016

05-06-2016 09:25
Dag allemaal,  Volgens inside information, was het gisteren geen gemakkelijke loop over de dijken van Friesland, hoewel je vroeg begint, liep de temeperatuur voor de meeste l lopers snel omhoog, zowel bij henzelf vermoeden wij als van het weer?! Maar al onze mannen hebben de taak volbracht,...

Halve Marathon van Amersfoort

05-06-2016 00:00
Onze mannen Wim en Erik hebben gisteren meegdaan aan de halve marathon van Amersfoort. Wim liep naar een mooie tijd toe van 1 u 40 min en Erik liep 1 u 42 minuten. Kijkende naar de temperatuur kun je dit gerust een mooie prestatie noemen van beide mannen. Gefeliciteerd en tot gauw!

Nieuwsblad!!!!

31-05-2016 14:29
Onze redacteur Gerard heeft wederom een mooi nieuwsblad geredigeerd. Graag vragen wij jullie aandacht voor het volgende aspect.... Quote" Ik wil iets aan jullie kwijt. Bij het redigeren van het nieuwsblad viel mij de beperktheid van de hardloopkalender op. Op de training horende dat diverse lopers...

Powerrun

07-05-2016 16:14
Hier is het mooie resultaat van Eric de Kort: Powerrun 2016 - 1/2 marathon Man.  Bruto tijd:  1:47:08  Netto tijd:  1:46:39  

Nieuwsbrief nummer 4

25-04-2016 17:58
Hallo allemaal, het is onze redacteur weer gelukt, nieuwsbrief nummer 4 staat weer op de website. Heel veel leesplezier en lebver af en toe ook eens een mooi stukje aan,.

DE 35ste Drunense Duinenloop 2016

21-03-2016 10:03
Tijdens de 10 km wedstrijd deden van onze Roadrunners Mark en Monique mee. Fantastisch dat deze atleten die nog niet zo lang lopen nu al weer 10 km  kunnen lopen. Mark liep 01 uur 02 minuten en Monique in 01 uur 01 minuut. Mooi en goed gedaan en beiden van harte gefeliciteerd.
<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>