NIEUWS

Wedstrijdkalender

11-09-2015 13:36
Hey hey mensen je kunt weer inschrijven voor de diverse wedstrijden, de nieuwe wedstrijdkalender staat op de site.

NIeuwsblad 7 en 8

24-08-2015 12:18
Onze nieuwste uitgave staat weer op de siteronder nieuwsbrieven, veel leesplezier en iedereen dank voor zijn/haar bijdrage

I start 2 Run CLINIC PUBLICATIE

23-07-2015 08:27
Voor onze nieuwe clinic in  september vind je hier alle informatie: Klik op onderstaande info en .... kom lopen Publicatie1 flyer rrz clinic singel.pdf (731104)

EXTRA TRAININGEN ZOMER 2015

23-07-2015 08:19
    Woensdagtrainingen. De beschikbaarheid van de baan is inmiddels bekend. Tot 26 augustus kan je (mee)trainen op basis van onderstaand schema (Beerschoten of Dijnselburg)   Datum Locatie Aanvang warmingup Aanvang...

Trainen deze zomer

13-07-2015 08:17
Graag geven wij jullie hieronder de eerste ervaringen weer van de Berlijn Kick-Off en mogelijkheid om deze zomer te trainen op de baan!   Training a.s. woensdag Woensdag kunnen we nog niet beschikken over de atletiekbaan van Dijnselburg. Een aanvraag om hiervan gebruik te maken is ingediend...

Wedstrijdkalender nieuwe redacteur

12-07-2015 09:31
Hallo allen,   Wij hebben een nieuwe redacteur wedstrijdkalender.   Henk Waanders heeft zich bereid verklaart de redactie van de wedstrijdkalender van Henri over te nemen, waar wij zeer  verheugd over zijn. Henri zal hem in de geheimen van de oude kalender inwijden, maar Henk heeft...

WIM FAAS Road Runner Zeist van het jaar !

10-07-2015 13:26
Beste allemaal, felicitaties onzerzijds aan Wim Faas en met  onderstaande link kom je terecht bij de online nieuwsbode. Je artikel wordt altijd online geplaatst en de nieuwsbode bepaalt vervolgens welk artikel er ook in de gedrukte editie terecht...

FOTO's