NIEUWS

Halve marathon van Amersfoort

09-06-2015 17:16
Wij zien hem niet, maar hij traint wel en liep zondag in Amersfoort zijn eerste wedstrijd na Rotterdam, op de halve marathon van Amersfoort liep 1 u 41 minuten. Eric blijf trainen en tot heel gauw.

Halve van IJSSELSTEIN EN.....

07-06-2015 17:14
Dag Loopvrienswn,   Hier een leuk en enthousiast bericht van Wim Faas, die in IJsselstein de halve marathon in een nieuw PR liep van 1 u 36 minuten. ook op de 10 km verbeterde Wim ondertussen zijn PR naar onder de 43 minuten, dat gaat dus de goede kant op voor de Berlijn Marathon, Wim...

Nieuwsbrief

28-05-2015 09:50
De nieuwe Nieuwsbrief met diverse wetenswaardigheden staat weer op onze website!! Lees de brief, print hem desnoods, want er  moet recht gedaan worden aan al degene die hieraan zijn/haar medewerking verlenen, maar bovenal aan de man die de brief steeds weer maakt onze Gerard van Keeken!! Super...

Uitdaging 20 juni

28-05-2015 09:49
Beste Allemaal, maar speciaal voor de marathonner Loop mee met de Utrechtse Heuvelrugloop op 20 juni. Schrijf je wel in onder de naam RRZeist (GEEN! RRZ!!) Succes met alles en geef de tijden door.

IJSSELSTEINLOOP

23-05-2015 18:22
Ontvangen van Wim Faas m.m.v. Henri 33e IJsselsteinloop, 23 mei. We voelden ons even echte helden, aan de start van de halve marathon. De regen had al een fatsoenlijke warming-up verstoord, en nu stonden we met een paar honderd mannen  en vrouwen aan de start, terwijl een flinke bui ons koud...

CLINIC START2RUN 2015

22-04-2015 10:59
RRZeist heeft besloten om weer een nieuwe clinic uit te schrijven voor diegene, die zijn/haar conditie wil verbeteren en gezonder in het leven te staan. zie verder ons hoofdstuk Clinic op deze website, waar je alle benodigde informatie vindt!

MOOIE Resultaten in Rotterdam

13-04-2015 14:36
Tijdens de Rotterdam Marathon hebben onze atleten mooie resultaten behaald.  Mensen van harte gefeliciteerd en zeer goed gegaan. Bruno dit mirakel niet herhaheln op deze manier.

De Halve van Nunspeet

04-04-2015 18:09
Als laatste voorbereiding voor Rotterdam, zondag 12 april a.s., liep Henri van de Flier heuveltje op en af Uitslagen zaterdag 4 april Intersport Meijers Halve marathon van Nunspeet, heuveltje op, heuveltje af. Ze waren niet hoog, maar wel veel. Henri van de Flier Road...

MARATHON van UTRECHT

22-03-2015 18:24
Zondag 22 maart Marathon van Utrecht, in deze marathon liep onze Albert Fischer mee en finishte in de voor hem "acceptabele tijd", zoals hij het zelf omschrijft in 4 uur en 20 minuten. Van harte gefeliciteerd Albert, namens ons allemaal de finish tijd is uiteraard bruto.

Drunense Duinenloop

15-03-2015 18:15
Tijdens de Drunense Duinenloop liep ook Henk waanders mee in de 10 km wedstrijdhij finishte in Henk Waanders               6115     ...
<< 6 | 7 | 8 | 9 | 10 >>